ATLANTIS CRUISE - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Joery Post - WaarBenJij.nu ATLANTIS CRUISE - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Joery Post - WaarBenJij.nu

ATLANTIS CRUISE

Door: joer

Blijf op de hoogte en volg Joery

06 Februari 2009 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Hey allemaal!

Hoe gaat het in het koude kikkerlandje!? Ligt er al sneeuw?!
hie is het de laatste paar dagen heel erg slecht weer voor carribische begrippen. Veel regen en heel erg veel wind. Vandaag horen we eigenlijk op grand cayman te docken maar omdat de golven te erg zijn kunnen de tenderboten hun werk niet doen. daarom hebben we grand cayman moeten cancellen en is het nu een seaday. Dus in plaats van 4 uurtjes werken, werken we nu gewoon allemaal 9 tot 6. Tenminste als het weer een beetje beter wordt. Ik hoor eigenlijk nu te werken maar we kunnen de flowrider niet opstarten dus geen flowrider vandaag. Hopelijk wordt het morgen een beetje beter in Cozumel. We zijn van plan om een lekker dagje te surfen. Ik heb vorige week in San Juan een surfboard gekocht. Dus nu hoef ik niet meer te huren en kan ik in nederland ook surfen..

Goed dan maar even een verslagje van de meest vreemde week hier op het schip... werkelijk niet te geloven... goed.. hier komt ie dan!!

1 ding weet ik zeker... ik word nooit, maar dan ook echt nooit!!!!, homo.. pfff! ik werd helemaal gek van die mannen.. t is echt niet te geloven!
opzich is het wel lache hoor.. er lopen heel veel mannen bij waaraan je niet kan zien dat ze homo zijn.. maar er lopen er ook een stel bij... werkelijk niet te geloven!! deze hebben het uitgevonden.. tering zeg! t is wel vreemd om allemaal mannen te hebben.. en de hele dag aangesproken te worden met: "darling".. hahah!!
maandagmiddag moest ik helpen bij de T DOGTAGparty.. dit wil zeggen dat de mannen een ketting omkrijgen en dan komen ze bij mij om een sticker erop te plakken. 2 groene stickers betekend very available, 1 groene is available, geel was maybe, en rood was al bezet! dus ik sta daar heel leuk die stickers uit te delen.. ik sta er nog geen 2 minuten of de eerste vent komt... thnx, by the way.. you are really cute... aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! rot op man...!! ik kon nog net een 'thnx' uitkramen en dat was het.. haha..
kwartiertje later vraag ik aan een andere vent.. welke kleur wil je hebben.. zegt ie de letterlijke tekst: green.. but you can turn it into red if you want to..!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!! niet te geloven werkelijk.. wel een mooi verhaal achteraf trouwens...
S avonds heb ik trouwens wel een hele leuke avond gehad.. alle crewmembers uit australie gaven een Aussieparty.. was echt heel leuk.. hele barretje versiert enzo.. supergaaf.!!
volgende dag waren we op labadee en ik heb maar besloten om niet van boord te gaan.. labadee is een eiland om te zonnen.. en ik had niet zo veel zin om die mannen daar te zien.. dus lekker aan boord gebleven..
Woensdag was San Juanday. Kwamen daar aan rond een uurtje of 2 en moesten terug aan boord zijn om 10 uur. Ik ben met dougie, Lee en Ethan (vergeten te vertellen, maar dit is onze nieuwe sports supervisor ipv amy. Zij is nu opendeck manager. Ethan is veeeeeeeeel leuker dan amy dus goede verandering!) downtown San Juan gegaan om surfboards te kopen. Daarna zijn we naar het strand gegaan om de boards te testen. Helaas waren de golven niet echt goed dus was meer chillen op het strand dan echt surfen.
Dagje later was het St Maartenday. We kwamen aan om 8 uur en vertrokken weer om 11 uur avonds. Echt een fantastische dag. Zijn met zn 10en naar gyllion bay geweest. Dit is een beetje een secretspot. Niemand weet hier van af behalve de sports staff.. haha! Het is een strandje met een surfschool en restaurantje. Bij de surfschool hebben ze een boot die je naar golven midden op zee brengt waar je vervolgens fantastisch kan surfen en waar ze je na 2 uurtjes weer ophalen. Prachtig.. mooi om mijn surfboard uit te testen zou je denken. Helaas hadden we de boot gemist en hadden ze lunch, maar we hadden nog altijd de optie om te peddelen. 10 minuten zei die vent.. nou mooi geen 10 minuten.. het leek wel een half uur... helemaal naar de klote kwamen we bij het vlot waar de boot je anders ook afzet. Na een kwartiertje uitgerust te hebben gingen we het proberen....... weinig kans! We waren zo moe dat we niet eens over de golven heen konden komen.. dus na een uurtje proberen hebben we het maar opgegeven.. en begon onze peddeltocht terug... hahaha! Werkelijk niet te geloven.. helemaal gesloopt van dik 2,5 uur peddelen kwamen we terug bij het strandje.. heb wel mijn board goed leren kennen.. hahahha! S avonds zijn we met het team uiteten gegaan in sint maarten. We moesten eigenlijk werken op de rockwall van 7 tot 9 maar een beetje regen gooide roet in het eten.. en als de wall nat is kan er niet geklommen worden... heerlijk!!!
vrijdag was de dag van de white party. Dit zou het grootste feest van de cruise worden.. en dat werd het ook. We zijn met een paar crew naar de party toe geweest. Althans, we hebben van een dek hoger meekunnen genieten van de muziek en onze ogen uit gekeken. Die gays kunnen me een party geven.. echt helemaal goud! En de kleding die ze aan hebben.. ze doen er echt moeite voor.. heel gaaf om te zien.. zelfs als je GEEN gay bent!! Zal de foto´s wel even op internet zetten dan kunnen jullie het met je eigen ogen zien...
het was een hele gekke week met de gays... maar achteraf wel een hele leuke.. tuurlijk wordt je dag in dag uit met `darling` of ´sweetie´ aangesproken.. maar het heeft wel wat.. kan me wel voorstellen dat als je gay bent dat dit een fantastische cruise is. Hoe ze met elkaar omgaan en gewoon keihard feesten... helemaal goud!

Dan aan het einde van de week kwam er nog wat raars bij. Ik kwam thuis van een drankje met de danscast en sports team en hoorde ik dat mijn roommate waarschijnlijk de volgende dag zou worden ontslagen. Hij had veeeeeeeeeeeeeel te veel gedronken en had eigenlijk allemaal dingen gedaan die cruise die niet mochten. Het lijkt wel of hij er een beetje op uit was om ontslagen te worden... heel vreemd. Maar goed, de volgende morgen werd hij inderdaad ontslagen en kon hij diezelfde dag meteen vertrekken (we waren in miami). Dat wil zeggen dat ik ben gepromoveerd naar het onderste bed in het stapelbed.. hahah.. en ik de afgelopen week een kamer voor mezelf heb gehad.. waarschijnlijk krijg ik zondag een nieuwe ice skater.. en naar wat ik heb horen zeggen blijkt ook deze gozer een homo te zijn.. dus dat beloofd wat.. we gaan het allemaal wel weer meemaken!

Deze week is een beetje een rustige week. Veel oudere mensen en veel mensen uit zuid-amerika. Die hebben nu allemaal zomervakantie daar. Opzich wel heel gezellig hoor.. ze verstaan alleen geen woord van wat je zegt.. ze kunnen alleen maar spaans.. tsja!

Spreek jullie allemaal snel weer...!!!

Dikke kus!


  • 06 Februari 2009 - 06:05

    Monique:

    Ha Sweetie,

    Wat leuk om weer wat van je te horen. Ik kijk er iedere week naar uit maar nu duurde het wat langer.
    Je ziet het ook bij de gays val je goed. Ik heb niets tegen deze mensen maar blijf jij maar lekker hetro. Wat voor instructies had je gekregen voor deze reis, ben daar wel benieuwd naar.
    Wat leuk dat je een surfplank gekocht hebt, oefen maar goed.
    De foto's zijn erg leuk ik zie je steeds bruiner worden.
    Veel succes met je nieuwe room mate

    Darling veel plezier verder. Dikke kus Monique

  • 06 Februari 2009 - 08:58

    Maaike:

    We hebben er lang op moeten wachten maar hier was hij dan eindelijk hoor: het verslag over de Gayweek! En ik moet zeggen ik heb weer genoten. Ik ga zo even je foto's kijken en ben erg benieuwd hoe bruin je al bent.
    Vanavond gaan we op wintersport, hopen dat wij een beetje een bruin koppie krijgen!
    Kus

  • 06 Februari 2009 - 16:03

    Paul En Joke:

    was gordon en joling er ook nog. je bent al lekker bruin maar hebben ze daar geen kapper. nog eventjes en je fiets komt
    weer uit de schuur

    liefs en geniet er van joke en paul

  • 07 Februari 2009 - 11:58

    Corinne En Ina:

    Ha die Joery,

    Weer zo'n geweldig verhaal van je. Niet te bruin worden hoor!! ;)

    Michael en ik krijgen eind februari de sleutel van ons huis.

    Liefs Corinne en Ina en de rest van the family

  • 08 Februari 2009 - 21:29

    Aunty Sally:

    Hi Joery,
    Al, Em and I are also crossing the ocean and have booked a week in New York in June to celebrate the end of their exams.

    Aussie, Aussie, Aussie, Oi Oi Oi

    Your pommie Aunty


  • 12 Februari 2009 - 08:55

    Jolijn:

    hey Yoer,
    Prachtig zo'n week met al die homo's. En die foto's joh, waren ze maar allemaal hetro :) leuker om te zien ;).
    Nog even nieuws van foreholte. Je zusje heeft weer lekker met ons mee gespeeld, wat een handbalster :). Nou laters x x

  • 13 Februari 2009 - 12:28

    Berna:

    Hey neef,

    mooi gayweekje heb je gehad, je bent en blijft in alle opzichten een lekker ding (ahum), dat bleek toch maar weer met al die mannen. je bent trouwens al een echte surfdute aan 't worden met die bruine kop, zitten wij hier in 't trieste nederland, tijd dat 't hier ook weer eens wat warmer gaat worden, want regen en kou is maar niks. nou tot de volgende keer maar weer, al zal 't verhaal niet zo heftig zijn met al die oudjes aan boord.
    groetjes en kus tante

  • 20 Februari 2009 - 16:54

    Ron. :

    Ha die sweetie.

    Leuk om te lezen dat het allemaal "lekker" gaat.

    Hiet is het ook redelijk ok. Met de boys van de handbal gaat het lekker.

    Doe je best en zie je weer.

    gr. Ron.

  • 21 Februari 2009 - 15:04

    Trudy:

    Ha Joery

    Monique heeft me net geleerd hoe ik jou verhalen kan lezen leuk het verhaal met die homo's ik ben net weer oma geworden Ayla heeft er een zusje bij ze heet Myra groetjes Trudy en Martien

  • 03 Maart 2009 - 18:12

    Nel/ Joop:

    leuk steeds om je verhalen te lezen Hier gaat alles goed. behoorlijke winter geeest hoor. Ik ben toch wel iemand voor de zon. Nog een paar wedstrijdjes dan zit de kompetitie erop. Gaat erg hard die tijd. Hoelang ben jij nog onder de pannen.
    Onwijs veel plezier en blijf gezond.
    Groetjes van Nel en Joop

  • 06 Maart 2009 - 20:57

    Jack020:

    Ik was dus op die Atlantis cruise, en heb je ook wel gezien.
    Schijnt dat wij het meeste tippen van alle cruises, dus slechter zul je er niet van zijn geworden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Britse maagdeneilanden, Road Town

Joery

Actief sinds 06 Okt. 2008
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 48262

Voorgaande reizen:

29 November 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: